tirsdag 28. januar 2014

Oldemorsrute

Da har jeg fått heklet den siste ruta i alongen denne måneden. Her lærte jeg to nye uttrykk også, v- stitch og edc.

Ellers har dagen blitt brukt til å rydde på scrappe-/hobbyrommet. Har fått kastet ett par søppelsekker hittil, og funnet frem masse som skal benyttes til project life. Gamle skrinet jeg fikk av min morfar, skal få oppbevare diecutsen, chipboard, klistremerker mm, og bli godteskrinet til scrappingen. Endelig skal den frem igjen, etter flere år stående på toppen av hyllene. Før brukte jeg den på kjøkkenet til krydderposene.
Så skal jeg få kjøpt et par nye esker på Clas ohlson og skuffeinndeler, som resten av project life skal være i. Nå har jeg hylla over scrappebordet, scrappebordet, apotekerdisken og den lille hylleseksjonen igjen. Satser på å bli ferdig i løpet av uka. Kanskje jeg får startet opp med project life neste uke, blir ihvertfall gøy med ryddig rom.

OK, nok skravlings for denne gang. Her kommer ruta


Garn: mandarin naturell
Pinne: 3,5
Mengde:

Den største gleden du kan ha,
Det er å gjøre andre glad.
Kos deg, og ha en fin tirsdagskveld!




0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for at du kom på besøk til meg og legger igjen en hyggelig kommentar